3 Ogos 2019

Youtube


Saya bukanlah seorang yang gemar menonton YouTube namun sejak kebelakangan ini ada beberapa laman YouTube yang saya suka ikuti.


Antaranya ialah yang bergenre agama.
Saya cukup suka dengan diskusi atau debat agama antara ilmuwan Islam dengan ilmuan Islam yang lain. Walaupun tajuk perbahasannya agak berat.


Kadangkala diskusi atau debat tersebut mengambil masa sehingga dua jam tetapi mendengar hujah-hujah antara ilmuwan cukup memberi kepuasan di dalam jiwa.


Pun begitu kadangkala saya juga suka menonton movie yang menarik di YouTube malah ada ketika saya akan mencari jawapan iika ada sesuatu masalah yang saya hadapi terutamanya perkara-perkara teknikal contohnya Bagaimana hendak membaiki lampu?


Saya juga pernah belajar untuk membuat ebook di YouTube dan perkara² teknikal memgenainya.


Ianya amat membantu saya.
Akhir kalam inilah sedikit coretan Saya mengenai YouTube.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pakaian Tradisional

Sumber Google Baju Melayu Ternyata hari ini baju Melayu yg diubahsuai tidak lagi mencerminkan pemakainya. Malah identiti bangsa itu...